sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

HYLje HYLlyttää

Blaah mitkä kisat. Teimme Sätkän kanssa varmaan kaksi huonointa kisasuoritusta ikinä, teemana oli esteiden ohittaminen. Ekalla radalla tiesin jo tutustumisvaiheessa homman kaatuvan linjoihin ja leikkauksiin, mutta tokan radan suhteen olin toiveikas. Rämmimme molemmat radat joten kuten läpi, ainoastaan kontakteihin olin tyytyväinen. Niin ja tokan radan keppeihin, joissa moni mokasi sisäänmenon! Wilma oli mukana henkisenä tukena ja kisaturistina, ja hänellä on puhelimessa videot molemmilta radoilta, tavoite olisi saada ne piakkoin tänne. Videoilla toistuu sama virhe: Sätkä ei valssissa/persjätössä tule ohjaavan käden ja katseen puolelle, vaan juoksee selän takaa läpi. Mulla ei ole hajuakaan mistä tämä johtuu, mutta toivottavasti saan videot jotenkin esiteltyä kouluttajille ja joku heistä keksii syyn.

2 kommenttia:

  1. Missä vaiheessa Sätkä on ylipäätään alkanut kisata? :D Mulla on mennyt ihan ohi. Toisaalta olen kyllä jo jonkin aikaa lukenut blogeista lähinnä vain kuvapostaukset. Tiukka kevät, kiireinen alkukesä. Ei siinä jää energiaa ihan kaikelle :D

    VastaaPoista
  2. Joulukuussa startattiin ekaa kertaa! Alotettiin tyylikkäästi nollalla ja siitä eteenpäin ollaan hyllytelty työksi.
    Ja eipä mitään, mäkin skippaan yleensä kaikki kuvattomat postaukset ja tutkin vain videoita, nettiä kun ei kotona ole = surffaus rajoitettua. Kommentoiminen on vielä lukemistakin haastavampaa. Ja sitten tää oma blogi on tällanen harmaa lämpäre kun ei ole konetta jolle kuvia ja videoita ladata :D

    VastaaPoista