tiistai 16. huhtikuuta 2013

Tokotokot

HAU:n tokoissa puuhastelimme kaikkea kivaa. Luoksetuloa hioimme Ninan neuvoin eli appari matkalla lelua viskomassa. Vieläkään en saanut sitä täydellistä terävyyttä kaukaa tehtyyn stoppiin. Ongelma lienee siinä, että mulla on käsimerkki = apparin on pakko tuijottaa mua ennen lelun heittoa. Pah. Sätkä teki vähän banskua läpijuoksuissa.

Ruutuja teimme kaksi, ekalla palkkasin ruutuun ja tokalla otin koko setin. Tämä on Sätkikselle niin heleppoa :) Sitten oli tarkoitus vilkaista kaukoja, mutta putkiin juokseva Rinna oli aivan liian paha häiriö, joten Sätkä sai juosta mun ja Wilman väliä ja tehdä satunnaisia stoppeja. Rinnan lopetettua kokeilin niitä kaukoja ja totesin, että peruutuksen jälkeen tehdyt kaukot ovat siistejä pidemmältäkin matkalta, mutta kokeenomaisesti tehtynä s-i on aavistuksen liikkuvainen.

Ai niin! Sätkä sai myös ilokseen noutaa sekä omaa, rakasta kapulaansa että Wilman kilon kapulaa, hauskaa oli. Ei mun sinne ylempiin luokkiin tarvitse mitään palkkaamattomuutta treenata, tuolle kaverille nouto on niin jättisiuuri palkka.

Huomioitavaa: liikkeiden välit ovat parantuneet huimasti, Sätkä kulkee siirtymät mielellään käskyn alla. Sen sijaan se jää yhä liikaa kiinni häiriöihin, luopumista pitäisi muistaa vahvistaa ihan sikana.

Ps. Seuraamiseen olen kokeillut hihnapakotetta, mikä on siirtänyt paikkaa kivasti taaemmas, mutta en pidä Sätkän ilmeestä. Se seuraa kisoissa aina tuolla tavalla, pää on ryhdikäs mutta katsekontakti puuttuu. Nyt pääsen siis puuttumaan tähän ongelmaan, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti